kapitel 14

Senaste:
 
-What about the kiss? sa Niall och kollade på mig med en sträng blick. Niall låg nu brevid mig i sängen. Jag la handen på hans käke och kröp närmare honom. Vi började kyssas, först försiktigt och sen mer intensivt. Niall strök med sina händer längs min rygg och jag fick rysningar av känslan av att vara så nära honom. Vi avbröts av några knackningar på dörren som sedan försiktigt öppnades. 
-Oh, did I disturb? Frågade Nialls mamma som kollade in genom dörren. Jag log generat. Well the dinner is ready! sa hon och stängde dörren.
 

Niall gav mig en sista kyss och vi reste oss upp ur sängen. Jag log mot honom och vi gick ut mot köket där middagen stod serverad. Vi satte oss ner och samtalet flöt på bra från första början. Jag berättade om mitt liv i svergie, skolan, intressen, familj och massa andra grejer. Nialls styvpappa visade sig vara en riktig skojare som drog många skämt under måltiden. Vi skrattade och hade det jätte trevligt.
 
-Thank you so much for the dinner! It was really good. Sa jag.
-Oh, im glad you liked it. svarade Maura som hade börjat duka av.
-I can help you with that Maura! sa jag och lyfte upp några tallrikar.
-Really? you dont have to! svarade hon snabbt.
Jag fortsatte duka av tillsammans med Maura. Vi var ensamma i köket.
-Do you know what Nicky? började hon. I have never seen Niall like this before. He's so happy when he is with you. 
-Oh, jag blev röd om kinderna och kollade ner. Well, Im happy with him to. svarade jag.
-Youre a lovely girl and I am really happy that Niall have found someone like you. Jag sken upp i ett leende och känd en liten lättnad över att hela mötet med Nialls föräldrar hade gått så bra.
Niall kom in i köket och satte sig på en stol.
-Do you need any help? frågade han oss.
-No we're just finish. Sa Maura och gav Niall en liten klapp på kinden samtidigt som hon lämmnade köket.
-Your parents are so nice, sa jag och satte mig på stolen brevid Niall.
-Well, they like yo alot! sa Niall och böjde sig fram och gav mig en puss. 
Jag log mot honom och pillade lite med hans rufsiga hår.
-I think I have to go home now... my parents probably wonder where I am.
-If you want to, I can drive you home, svarade Niall snabbt.
-Thanks Niall, sa jag och kramade om honom.
Jag sa hejdå till Nialls föräldrar och sedan gick vi ut till bilen.
 
Jag satte mig i framsätet brevid Niall. Han startade motorn och började köra längs dom små vägarna.
-Am I your girlfriend now? sa jag plötsligt utan att tänka mig för. Niall var tyst i några sekunder, sedan vände han huvudet mot mig.
-As I told you before, I love you. I know that you are the right girl for me and as I feel now, I cant live without you. But the thing is, I just want you to be happy, and I dont know if you can be that with me. Niall kollade ut mot vägen och jag kunde se att hans ögon vattnades lite.
-But Niall! I am happy with you and I love you to! What's the problem?
-It's not so easy to be Niall Horans girlfriend... började han. You know, some of the fans can be really rude. If they get to know about you they will start picking on you and be mean. I dont want that to happend. You dont deserv that. Jag såg en tår sakta rulla ner för Nialls kind.
-Do you know what? I dont care about that at all! You're the only one for me Niall, You're worth to fight for. Niall vände sina tårfyllda ögon mot mig och jag kunde skymta ett litet leende på hans läppar. Jag torkade bort tåren på hans kind med min hand. Han kollade på mig en stund.
-Then I guess you're my girlfriend.

Vad tycker ni än så länge? Kommentera :)
Jag kommer kanske inte uppdatera så mycket denna veckan för jag ska iväg. Vet inte om jag har tillgång till dator.


Kommentarer
Johanna

Asssss bra :)

2012-07-01 @ 23:12:43
Matilda

Jättebra :)

2012-07-01 @ 23:12:58
miranda

Så sjukt bra! Skulle uppskatta om du ville läsa min Fanfic? Har just börjat med den så skulle uppskatta o se vad du tycker om den! :)
Miranda xx

2012-07-01 @ 23:56:50
URL: http://minonedfanfic.blogg.se
Moa Blom

Alltså du e ju så SJUKT bra! Hahah,jag får tillome tårar i ögonen för att du e så himla bra! :D

2012-07-02 @ 09:18:17
Emma!!

AAAAS BRAAAAA JAG DÖR JU VARJE KAPITELL!!!!

2012-07-02 @ 11:17:17
Cece

Superbra som vanligt, vill bara ha mer!;D♥

2012-07-02 @ 19:05:00
Melissa

Kanon bra!! När kommer nästa del?? :D <3

2012-07-03 @ 11:30:06
Anonym

UPPDATERA SNÄLLA !!! :D

2012-07-03 @ 20:00:11
lovisa

Jätte bra!

2012-07-03 @ 20:29:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

anotherworldfanfic.blogg.se

En fanfic/Novell om One Direction!

RSS 2.0