Kapitel 20

Senaste:

-Are you sure you want this? I mean we haven't known each other for so long. Maby you want to wait? Jag tänkte på orden Niall just hade sagt, men det fanns ingen tvekan i mig. Jag älskar honom och han älskar mig. Den första gången skulle man ge till någon speciell, och det var verkligen Niall.
-Im sure. You are the one Niall. I love you!

Jag vaknade tidigt morgonen därpå. Jag kollade ut genom fönstret och Solen hade precis börjat leta sig upp för horisonten. Jag låg så tätt intill Niall att jag kunde känna hans nakna varma kropp mot min och höra varje andetag han tog. Efter en timme började Niall röra på sig lite och snart så öppnade han sakta sina ögon. Jag mötte hans blick som bara var några centimeter ifrån mig.

-Godmorning love, sa jag tyst och tryckte mig ännu närmare Niall.

-Godmorning beautiful, svarade Niall med en sömmnig röst. Han strök med handen över mitt hår och gav mig en liten kyss.

En stund låg vi där och njöt av varandra innan vi klev upp ur den varma sängen. Jag tog på mig trosorna och "Free hugs" tröjan och sen gick vi ut till köket. Niall började leta i skåpen efter något att äta men han hittade inget annat än några torra brödskivor.

-Oh crap, I'm so hungry!! klagade Niall. Jag gick fram och öppnade kylskåpet. Där fanns ägg , smör och mjölk. Jag gick vidare till skåpet där Niall ivrigt stod och letade. Ett mjölpaket stod längst fram på hyllan.

-Lets make some pancakes! sa jag och Niall sken upp som en sol. Jag började plocka fram alla ingridienser medans Niall tog fram en skål och en stekpanna. Vi samarbetade bra och snart hade vi ett berg av pannkakor på bordet. Niall tog fram en skål med blåbär och hallon som han hade hittat i kylen.

-You are the king of pancakes Nicky! sa Niall imponerat efter han hade stoppat i sig den första tuggan. Vi åt tills vi inte kunde få ner mer och sen satt vi mätta och belåtna runt bordet en stund. Nialls nöjda ansiktsuttryck ersattes plötsligt med en ledsen min.

-Its one thing I have to tell you. började niall. Im going to London in a few days. Back to work you know. We had a little break from the tour but we are going to finish it now. Were going to LA, Australia, Canada and stuff. Orden Niall precis hade sagt skönk sakta in i min hjärna. Betydde detta att jag inte skulle få träffa honom mer på... ja vet inte hur länge!

-But when can I see you again? sa jag upprört. Niall kollade ner i bordet.

-I dont know.. Were going to sweden some time in July to record our second album. But I dont really know when jet. Niall tystnade en stund innan han fortsatte. Oh god, im going to miss you so much Nicky. Han kollade på mig med vattninga ögon. Jag gick fram till honom och satte mig i hans knä. Han slog armarna runt mig och jag borrade in min näsa i hans halsgrop. Det kommer bli svårt att vara utan denna killen.



Kommentarer
melissa

jätttebraaaaa

2012-07-24 @ 10:05:01
Anonym

Jätte jätte bra mera :D

2012-07-24 @ 15:27:56
Anonym

Jätte jätte bra mera :D

2012-07-24 @ 15:27:56
Anonym

Jätte jätte bra mera :D

2012-07-24 @ 15:28:21
issa

jätte bra!!♥

2012-07-24 @ 18:54:19
issa

jätte bra!!♥

2012-07-24 @ 18:54:20
Voxx

Pleease gör meer ! Jag dör av längtan :D

2012-07-25 @ 22:56:29
URL: http://victoriamikkola.devote.se
Anonym

nääär kmr fortsättningen??? Längtar ihjäl mig!!! :P

2012-07-28 @ 15:48:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

anotherworldfanfic.blogg.se

En fanfic/Novell om One Direction!

RSS 2.0