Kapitel 11

Senaste:
Detta händer inte... i sagor, jo visst... Men i verkligheten? Denna känslan var den bästa jag någonsin upplevt. "Niall, you are the cutest boy ever and I have never felt like this before. I cant wait to do something whit you tomorrow! xx" Han svarade direkt. "I pick you up 10 am? xx". "Perfect :) xx" svarade jag.
 
 
"PIIIIIP, PIIIIIP, PIIIIIP, PIIIIIP" Jag slog upp ögonen, tryckte på snoze-knappen och lade mig ner i sängen igen. Sen kom jag och tänka på varför mobilalarmet ringde såhär tidigt på morgonen. Jag satte mig upp och kollade på klockan. halv 8. Jag hoppade ur sängen och gick direkt in i badrummet och tog en dusch. Jag fixade mig som som vanligt, tog på mig ett blått linne och ett par jeansshorts och sen gick jag ner för att äta frukost.
 
Mamma och pappa satt redan nere vid ett av borden och åt när jag kom. Dom var tydligen morgonpigga fastän vi hade semester.
 
-Nejmen kolla vem som kommer här! sa mamma när hon fick syn på mig. Vad gör du uppe såhär tidigt? fortsatte hon.
-Jag och Niall tänkte hitta på något, om det går bra för er då alltså? frågade jag.
-Jo det går väl bra, vi hade ändå inte planerat något speciellt idag, Svarade pappa.
 
Efter frukosten rusade jag upp till mitt rum och borstade tänderna. Medans jag gjorde det tog jag fram mobilen för att kolla klockan. "Ett nytt meddelande från Niall" stod det på displayen. Jag klickade fram smset. "I forgot to tell you that you have to bring swimwear! ;) xx"
Jag tog snabbt på mig bikinin under kläderna och plockade ner ett badlakan i den svarta väskan. Klockan börjde närma sig 10 så tog hissen ner till bottenvåningen och gick ut.
 
Solen lyste starkt och det fanns inte ett moln på himlen. Det var säkert 25 grader varmt men den svaga vinden gjorde att det blev perfekt temperatur. Jag kollade efter Nialls svarta bil men fick istället syn på en ljushårig kille med en cykel brevid sig. Han kom närmare och när jag kunde skymta det busiga leendet såg  jag att det var Niall. Cyklen han hade brevid sig var en tandem.
 
-Hey! ropade han när han var ca 10 meter ifrån mig. Mitt ansikte sprack upp i ett leende. 
-Hey Niall, sa jag och gav honom en kram.
-Look what I brought! Sa Niall och kollade stolt mot sin röda tandem.
-Thats so cool, but how did you get it from youre house to here? You cant bike one on a  tandem right? frågade jag.
-I walked! utbrast han och såg ännu stoltare ut. It took half an hour but it was worth it! Lets go! sa Niall sedan och hoppade upp på sätet längst fram. Jag satte mig bakom honom och sen var det bara att börja trampa. Det var vingligt den första biten och det blev inte bättre av att vi båda skrattade, men efter ett tag så rullade cyklen fint. 
 
Vi cyklade längs små landsvägar i säkert två timmar. Det var skönt att känna den svala vinden i håret och eftersom vi var två som trampade gick det dubbelt så lätt. Efter en stund kom vi fram till en lång vit sandstand. Stranden var helt tom på folk vilket var väldigt konstigt eftersom det var en fin strand.
 
-Oh my god, this is so beautiful Niall! utbrast jag.
-Yes it is! sa Niall och tog min hand. A beautiful beach for a beautiful girl.
Vi gick en bit ner på stranden och lade ner våra handdukar. Niall drog av sig tröjan och jag kunde inte sluta kolla på hans magrutor.
-I thought that you would be a fattie, you eat alot, sa jag skämtsamt och Niall skrattade.
-who says I'm not fat? frågade han och blinkade med ena ögat.
-Are you kidding me? Your sixpack is hot! sa jag och petade på hans mage.
-hahaha, thank you babe! skrattade Niall. But what are you waiting for? lets go swimming!
 
Eftersom jag redan hade bikinin på mig så var det bara att dra av mig linnet och shortsen. Såfort jag hade gjort det lyfte Niall upp mig och sprang mot vattnet. Jag sprattlade med benen och försökte komma loss ur hans grepp, men Niall var aldeles för stark. Jag höll ett fast tag runt hans nacke så när han försökte kasta i mej i vattnet åkte han själv med. 
 
-Niall your idiot! sa jag och skvätte lite vatten på honom.
-I thought it was a good idea, skrattade Niall.
 
Mina armar var fortfarande runt hans nacke och han hade placerat sina runt min midja. Han drog mig närmare och vi möttes i en kyss. Alltihopa kändes som en vacker dröm. Allt var så perfekt.
-This maby sounds wierd because i have just known you for some days.... Niall kollade in i mina ögon med en allvarlig blick. But I think I love you Nicky.


Kommentarer
FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-06-26 @ 17:08:04
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Anonym

Meeer !!:D

2012-06-26 @ 17:45:18
Miranda

Älskar din novell! vill ha fler kapitel! :))xx

2012-06-26 @ 17:51:46
URL: http://themejgzz.blogg.se
Sanna! :)

Super bra novell!
Längtar till nästa kapitel :)xx

2012-06-26 @ 19:13:51
URL: http://sannatimonens.blogg.se
lovisa

Åh riktigt bra!! Skit snygg header förresten! :D Kram

2012-06-26 @ 19:14:40
URL: http://lovisacarlborg.devote.se
Melissa

Riktigt bra!! Fortsätt! :D Kram

2012-06-26 @ 21:30:18
Cece

Superbra Novell! Längtar till nästa del!^^
Men en sak, jag är inte så bra på engelska, så kan du skriva på svenska istället? Alltihop alltså
Då vore det lite lättare för mig ^^♥

2012-06-26 @ 21:48:47
Sigrid

Suuuuper bra!! Jag tycker däremot att du ska fortsätta skriva på engelska, det känns mycket mer verkligt!;)
Längtar tills nästa kapitel:D

2012-06-26 @ 23:26:44
Matilda

Du är extremt bra på att skriva :)
Längtar tills nästa kapitel, när kommer det?
Håller med Sigrid fortsätt att skriva på engelska, jag tycker också det blir mer verkligt då ^^

2012-06-26 @ 23:32:48
Alice

U N D E R B A R T!!!!!!!!!! Du är sjukt duktig på att skriva, längtar tills nästa kapitel!!!<3

2012-06-26 @ 23:56:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

anotherworldfanfic.blogg.se

En fanfic/Novell om One Direction!

RSS 2.0