kapitel 21

Senaste:
-I dont know.. Were going to sweden some time in July to record our second album. But I dont really know when jet. Niall tystnade en stund innan han fortsatte. Oh god, im going to miss you so much Nicky. Han kollade på mig med vattninga ögon. Jag gick fram till honom och satte mig i hans knä. Han slog armarna runt mig och jag borrade in min näsa i hans halsgrop. Det kommer bli svårt att vara utan denna killen.

Niall körde tillbaka mig till hotellet några timmar senare. Han kysste mig länge och passionerat innan vi skilljdes åt. Endast två dagar hade vi kvar tillsammans innan Niall skulle åka till London. Dom två dagarna tänkte vi utnyttja till fullo, för vem vet när vi får ses igen? 
 
Jag tog hissen upp till mitt rum. Såfort jag öppnade dörren kände jag att jag var i behov av en dusch. Jag slängde av mig shortsen, Nialls "Free hugs" tröja och underkläderna och sedan gick jag in i dushen som för mig var ett ställe för tänkande. Många beslut hade fattats och många problem hade lösts när jag hade stått där i de varma strålarna. Nu däremot tänkte jag bara på min fina pojkvän. Jag log när jag tänkte på hur fint han behandlade mig. Han brydde sig alltid om hur jag mådde och satte mig i första hand. 
 
När jag hade duschat klart klädde jag på mig och gjorde en fläta i mitt hår. Jag tog Iphonen i handen och gick ner till polen där mamma och pappa satt. 
-Förlåt för att jag inte ringde eller nått igår. Jag sommnade hos Niall. Sa jag ursäktande men jag kunde inte låta bli att le lite när jag tänkte på vad jag och Niall hade hittat på.
-Det var respektlöst av dig att inte höra av dig Nicky, men vi vet att du är trygg med Niall och om han är din pojkvän nu så får du självklart sova där. Sa pappa och gav mig ett litet leende. Jag satte mig på en av solstolarna brevid mina föräldrar.
-Niall åker till London om två dagar. sa jag och kollade ner i marken. en liten klump i magen bildades och tårarna brännde bakom ögonlocken. Jag vet inte när jag kommer få se honom igen. Mamma lade armen runt mig och gav mig en kram.
-Du gillar verkligen Niall jätte mycket, eller hur? sa hon.
-Jag gillar honom mer än så. Jag kommer sakna honom så mycket. En tår rullade sakta ner för min kind. Pappa var snabbt framme och torkade bort den med sin tumme. 
-Gumman, hur långt ifrån varandra ni än är, så kommer ni fixa det. Han kommer inte lämmna dig om han verkligen älskar dig. sa pappa. Ta nu och njut av dom dagar ni har kvar.
-Tack, och gav honom en kram. Allt kändes plötsligt väldigt bra igen. Jag bestämde mig för att ta en promenad så jag sa hejdå till mina föräldrar och började gå på den långa grusvägen.
 
Efter en stund kom jag plötsligt och tänka på att jagg inte hade pratat med Linnea på ett tag. Jag tog upp mobilen och knappade in nummret som jag kunde utantill sen länge. Efter tre singnaler svarade hon.
-NICKYYYY! ÅÅÅÅHH! Tjöt hon i luren. Jag har inte hört av dig på åratal!
-ÅÅHH, LINNEA!! Jag saknar dig! tjöt jag tillbaka.
-Jag har så mycket att berätta! 
-Jag med! Svarade jag snabbt. Men du får börja!
Linnea berättade att hon hade träffat en snygg kille som sommarjobbade på hennes pappas företag. Dom hade börjat flörta och Linnea sa att han var jätte snäll. När hon berättat klart om allt som hade hänt där hemma medans jag hade varit iväg berättade jag om Niall och mig. Att vi nu var ett par och att jag hade förlorat min oskuld. Linnea blev riktigt lycklig för min skull och vi pratade ända tills jag kom tillbaka till hotellet efter nån timme. Jag kom och tänka på att min telefon räkning förmodligen skulle bli fasligt hög så vi sa hejdå och avslutade samtalet.
 
Resten av kvällen umgicks jag med mina föräldrar. Vi spelade kort och pratade ända tills jag kände att jag var fasligt trött. Jag gick och la mig i sängen och jag sommnade såfort huvudet nådde kudden.
 
 


Kommentarer
Voxx

yeej tack för att du skrev mer idag :D

2012-07-25 @ 23:31:26
URL: http://victoriamikkola.devote.se
melissa

jätte jätte jätte jätte jätte braa!! uppdatera snart!! :D <3

2012-07-26 @ 00:02:41
Anonym

Jääääääte bra uppdatera så fort du kan !!:D

2012-07-26 @ 00:49:22
Emma

Det är jättebra!! xx

2012-07-27 @ 19:34:37
Anonym

Suuuper bra!! när kmr nästa?? xx

2012-07-28 @ 15:47:54
Jennifer

jag skulle kommentera så kom en läskig ko upp o.o
btw , jättebra ! :D

2012-07-28 @ 20:59:36
Anonym

Meer

2012-07-28 @ 21:29:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

anotherworldfanfic.blogg.se

En fanfic/Novell om One Direction!

RSS 2.0