ÅHHHH TACK!

  • Alice

    U N D E R B A R T!!!!!!!!!! Du är sjukt duktig på att skriva, längtar tills nästa kapitel!!!<3

  • 12 timmar sedan

     
     
    Matilda 

    Du är extremt bra på att skriva :) 
    Längtar tills nästa kapitel, när kommer det? 
    Håller med Sigrid fortsätt att skriva på engelska, jag tycker också det blir mer verkligt då ^

  • 12 timmar sedan

     
     
    Sigrid

    Suuuuper bra!! Jag tycker däremot att du ska fortsätta skriva på engelska, det känns mycket mer verkligt!;) 
    Längtar tills nästa kapitel:D

  • 13 timmar sedan

     
     
    Cece

    Superbra Novell! Längtar till nästa del!^^ 
    Men en sak, jag är inte så bra på engelska, så kan du skriva på svenska istället? Alltihop alltså 
    Då vore det lite lättare för mig ^^

  • 14 timmar sedan

     
     
    Melissa

    Riktigt bra!! Fortsätt! :D Kram

  • 16 timmar sedan

     
     

    Åh riktigt bra!! Skit snygg header förresten! :D Kram

  • 16 timmar sedan

     
     

    Super bra novell! 
    Längtar till nästa kapitel :)x

  • 17 timmar sedan

     
     

    Älskar din novell! vill ha fler kapitel! :))xx

  • 17 timmar sedan

     
     
    Anonym

    Meeer !!:D


     

     

     

    TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER!!!!!!!

    Asså jag blir skitglad när ni skriver sånna grejer! Hade 218 unika igår! Men det beror ju på att jag vann novelltävlingen på http://onedirectionsweden.se/. Men hoppas ni stannar! ;)

    Jag kommer dock fortsätta skriva vissa grejer på engelska. Det blir mer verkligt då + att både jag och ni får öva lite engelska så får vi bättre betyg sen ;)))

    Nästa kapitel kommer aldeles strax :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

anotherworldfanfic.blogg.se

En fanfic/Novell om One Direction!

RSS 2.0