Kapitel 8

Senaste:
-This is the cutest dog i ever seen! sa jag sedan till Niall som var påväg lite längre in i hallen för att hämta kopplet.
-Yeah, Molly is a natrual beauty, just like you, sa han och log mot mig. Jag blev varm i hela kroppen. Niall var verkligen en gullig kille.
 
 
Han knäppte på kopplet och klev ut genom dörren igen. Jag följde efter. Vi började gå på en liten gusväg som ledde oss ut mot ett stort fält. Fältet var uppdelat i två hagar med en liten gång i mitten. Vi kom fram till fältet och började gå på den lilla gången. I den vänstra hagen gick några hästar och betade stillsamt. En av dom fick syn på oss och gnäggade till resten av flocken. Efter några sekunder var hela flocken framme vid oss och stod och kollade nyfiket ut över staketet. Jag sträckte fram handen till en av dom och den nosade nyfiket på mig.    Allting var så vackert, solen var påväg ner och himlen färgades rosa. Hästarna gick tillbaka till sitt betande och vi fortsatte gå.
 
-This is what i love about Mullingar, sa Niall efter ett tag. It's so calm... I like the city life to, but it's nothing compared to this.
-I totally agree whit you. I live in stockholm... It's not big like LA or New york or something but i mean, to live like this has always been a dream for me.
-Im going to miss you when you go home Nicky, Niall stannade upp och kollade rakt in i mina ögon.
Jag blev aldeles varm inuti men samtidigt kände jag hur det knöt sig i magen. Jag vill inte lämmna allt det här. Speciellt Niall.
-I dont want to leave all this, specially not you, sa jag tyst. Niall kollade fortfarande rakt in i mina ögon. Han närmade sig långsamt och jag kände hans läppar snudda vid mina. Det pirrade till i magen och jag la armarna runt hans nacke. Kyssen var helt fantastik. Han höll kvar mig i sina armar ända tills Molly hade fått nog av att vänta och började dra i kopplet.
-I really like you Nicky. You're all that I thought about since I first met you at Nandos. sa Niall med en allvarlig min.
-And I feel exactly the same for you, svarade jag ärligt. Han tog min hand och log mot mig.
-Let's go home!
 
Nialls perspektiv:
 
I felt so happy. The kiss was so romantic and perfect. Everything about her is perfect. It felt so natrual to hold her hand all the way home to the house. She makes me feel beautiful for the first time in my life. I have never felt like this before.
-Do you want a cup of tea or something? i asked her and she smiled that cute smile.
-That would be great!
I opened the door and took of my shoes. Nicky did the same. We walked in to the kitchen and she sat down on one of the chairs. I made tea and put the bread on the table. I was so lucky that I met this girl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

anotherworldfanfic.blogg.se

En fanfic/Novell om One Direction!

RSS 2.0