Kapitel 18

Senaste:
-It was really nice to meet you to Niall! sa pappa och mamma nickade instämmande.
-Jag följer med Niall hem om det går bra? frågade jag mina föräldrar.
-Självklart går det bra gumman! sa mamma.
Dom kramade både mig och Niall och sen gick vi ut ur hotellet.

Vi körde längs dom små vägarna ännu en gång. Jag kunde nästan vägen utantill nu. Jag kände mig hemma i Mullingar med Niall. Under tiden vi åkte pratade Niall om hur glad han var över att mina föräldrar gillade honom. Jag njöt av hans närvaro.


Niall parkerade bilen och klev ut. Jag gjorde detsamma. Jag kollade upp i himlen och såg ett täcke av mörka moln. Snart kände jag en regndroppe på min kind och bara några sekunder senare öppnade sig himlen och regnet öste ner.
-Hurry up babe! sa Niall och tog min hand. Vi sprang skrattandes över Nialls trädgård och in genom dörren till huset. På den lilla stunden vi var ute blev vi båda helt genomblöta.

Vi tog av oss skorna och gick in i köket.

-Where is your parents? frågade jag samtidigt som jag satte mig på en stol.
-They are in Dublin whit my grandmother. Molly is there to. They're coming home tomorrow. sa Niall. Do you want to borrow a shirt?
-Yeah, sure! svarade jag.
-Alright, follow me then! Niall tog min hand och vi gick mot hans rum. När vi kom fram började han gräva i en byrolåda. Is this one ok? frågade han och höll upp en blå/ tröja med texten "Free hugs".

-That one is perfect! sa jag och och tog emot tröjan. Niall fortsatte leta efter kläder till sig själv och snart var han klädd i gråa mjukisbyxor och en vit T-shirt. Jag försökte frenetiskt knäppa upp dragkedjan som satt på baksidan av kjolen men den ville inte ge med sig. Niall skrattade åt mina irriterade försök att få av den.

-Can you get your as over here and help me to get out of this skirt? Sa jag och låssades låta irriterad men niall skrattade bara ännu mer och jag kunde inte hålla mig så jag brast oxå ut i skratt. När vi hade lugnat ner oss gick han fram till mig och försökte lirka ner dragkedjan. Tillslut åkte den ner och jag hoppade glatt ur kjolen.

-There you go! sa Niall. Do you need help with your shirt to? Han flinade åt mig när jag ställde mig framför honom med armarna i vädret. Han tog försiktigt tag i linnet och drog det sakta över mitt huvud så att jag endast var klädd i trosor och bh. Jag lade armarna runt hans hals och kände hans händer ömt smeka min halvnakna kropp. Jag började försiktigt kyssa hans mjuka läppar och kände värmen sprida sig i kroppen. Den värmen som jag kände varje gång jag kysste Niall. Efter en stund av kyssande stannade Niall upp. Han tog bort en slinga av mitt våta hår som hängde i ansiktet och kollade mig djupt in i ögonen.
-You are the best thing that ever happened to me, viskade Niall. I love you so much Nicky. Jag kände hur tårarna tryckte bakom ögonlocken. Men det var inga ledsna tårar. Det var tårar som kom för att jag var så lycklig och jag älskade den här killen så mycket.
-I love you more, sa jag och strök niall's kind. Han kollade på mig med en allvarlig min men sen sprack hans ansikte upp i ett leende. Han tog upp tröjan som nu låg slängd på golvet och gav den till mig. Jag satte på mig tröjan som jag så många gånger hade sett Niall bära på foton och filmer. Han tog min hand och drog med mig ut i vardagsrummet.



Kommentarer
Sandra

Aaw ass bra mer nu :D

2012-07-22 @ 11:44:44
melissa

Jätte jätte bra, uppdatera mer!! :)

2012-07-22 @ 20:29:32
lovisa

jääääte bra! :)

2012-07-22 @ 21:03:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

anotherworldfanfic.blogg.se

En fanfic/Novell om One Direction!

RSS 2.0