kapitel 19

Senaste:
-I love you more, sa jag och strök niall's kind. Han kollade på mig med en allvarlig min men sen sprack hans ansikte upp i ett leende. Han tog upp tröjan som nu låg slängd på golvet och gav den till mig. Jag satte på mig tröjan som jag så många gånger hade sett Niall bära på foton och filmer. Han tog min hand och drog med mig ut i vardagsrummet.


-Do you want to wach a movie? Sa Niall medans han gick mot köket och lämmnade mig ensam kvar i det mysiga vardagsrummet.
-Yeah! svarade jag.
-Good! ropade Niall tillbaka från köket. The films is in the shelves.


Jag gick fram till hyllan och började leta efter en bra film. Jag avslutade mitt letande när jag fick syn på Titanic. Jag hade visserligen sett den flera hundra gånger men jag tröttnade aldrig. Jag tryckte in skivan i dvd'n samtidigt som jag hörde Niall stöka i köket.

Efter en stund kom han ut med en bricka. På brickan var det te, frukt, chocklad, och några levande ljus. Han satte ner brickan på tv bordet. Det började bli mörkt utanför och man hörde rengnet smattra mot taket.


-wich movie did you pic? frågade Niall medans han satte sig ner i soffan och började smutta på sitt te. Jag tog upp fjärkontrollen och tryckte på "play".
-you will se, sa jag och satte mig brevid honom i soffan. såfort filmen började visas på den stora tvn tjöt niall till.
-Titanic!!! Thats my favourite film ever!


Vi låg brevid varandra i soffan inbäddade i filtar och kuddar. Niall bakom mig och jag längst ut. Han hade armen runt om mig under hela filmen och under dom mest sorliga senerna höll han mig lite extra hårt. Vi låg kvar i soffan långt efter eftertexterna hade slutat rulla. Jag vände mig om så jag låg med ansiktet mot Niall och grävde in händerna under alla filtar och innanför hans tröja så att jag kunde känna hans varma kropp. Han gjorde likadant och smekte ömt min rygg. Vi kysstes först mjukt men det blev mer och mer intenstivt och det ända jag ville var att komma närmare Niall. Jag kände hans händer försiktigt smeka mig och vi reste oss upp, fortfarande ömt omslingrade och gick mot Nialls sovrum.

Han stängde dörren efter oss vi började genast klä av varandra. Niall fumlade med mitt bh-spänne medans jag drog av honom tröjan. Mitt i all upphetsning stannade Niall upp.
-Are you sure you want this? I mean we haven't known each other for so long. Maby you want to wait? Jag tänkte på orden Niall just hade sagt, men det fanns ingen tvekan i mig. Jag älskar honom och han älskar mig. Den första gången skulle man ge till någon speciell, och det var verkligen Niall.
-Im sure. You are the one Niall. I love you!



Kommentarer
Sandra

Mer mer mer det är verkligen jätte bra :D

2012-07-23 @ 10:26:34
Sandra

Mer mer mer det är verkligen jätte bra :D

2012-07-23 @ 10:26:35
Sandra

Mer mer mer det är verkligen jätte bra :D

2012-07-23 @ 10:26:37
melissa

Ååååh så spännande!! MEEEER!! :D

2012-07-23 @ 13:19:42
lovisa

jätte bra! :)

2012-07-23 @ 15:27:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

anotherworldfanfic.blogg.se

En fanfic/Novell om One Direction!

RSS 2.0