kapitel 15

Senaste:
 
If they get to know about you they will start picking on you and be mean. I dont want that to happend. You dont deserv that. Jag såg en tår sakta rulla ner för Nialls kind.
-Do you know what? I dont care about that at all! You're the only one for me Niall, You're worth to fight for. Niall vände sina tårfyllda ögon mot mig och jag kunde skymta ett litet leende på hans läppar. Jag torkade bort tåren på hans kind med min hand. Han kollade på mig en stund.
-Then I guess you're my girlfriend.

När vi var framme vid hotellet gick Niall med mig hela vägen upp till ingången. Han gav mig en lång kram och jag borrade in näsan i hans halsgrop och drog in hans underbara doft. Jag skulle kunna stå där i hans armar för alltid.
-When can I see you again? frågade jag och kollade i hans ögon.
-Whenever you want to! Im allways here for you, but you maybe want to spend some time with your family. 
-I guess I have to. But I cant stay away from you! sa jag och gav honom en kyss. Han strök handen över mitt hår.
-Well, call me when you have time Nicky. I already miss you. sa han och gav mig en sista kram innan han gick mot sin bil. Jag var varm i hela kroppen. Aldrig hade jag känt såhär för någon kille, och att han kände likadant fick mig att bli ruskigt glad.
 
Nialls perspektiv:
 
I am so happy that she liked my parents, And I know why I am so happy about that. I want to spend the rest of my life with this girl. She's the one. But I am worried about her. The fans can be really angry at our girlfriends and I dont want that to happend. But if i want to be with her I have to risk that. One thing is sure, I'm going to protect her.
 
Nickys perspektiv:
 
Jag tog hissen upp till mitt rum, bytte om till pyjamas och gjorde mig iordning för natten. Jag var riktigt trött efter denna långa men riktigt roliga dagen. När jag låg i sängen och tänkte sova knackade någon försiktigt på dörren.
Jag gick och öppnade och där stod mamma. 
-Hej Nicky! sa mamma och gav mig en kram. Det känns som om jag inte har pratat med dig på evigheter. Vad har ni gjort hela dagen? Jag berättade för mamma om vad vi hade gjort. Kanske inte så detaljerat utam mest att vi hade cyklat och badat och att jag hade träffat Nialls föräldrar.
-Dom är jätte snälla! Ni kommer älska dom. Sa jag när jag hade berättat klart.
-Så vi kommer få träffa dom? och Niall? Honom har vi aldrig heller träffat. Kan du inte fråga Niall om han vill äta middag med oss imorgon? Frågade mamma.
-Jo visst! svarade jag snabbt och log mot henne. Hon gav mig en klapp på kinden och sen lämmnade hon rummet. Jag släckte lampan och efter bara några sekunder somnade jag.

Kort kapitel, men jag är som sagt inte hemma... Bättre än inget ellerhur? :)
 
 
 
 


Kommentarer
Nathalie

Jättebra!

När kommer nästa kapitel? :D

2012-07-04 @ 14:15:48
Sandra

Bra, skriv så ofta du kan :D längtar redan tills nästa del kommer ut :)))

2012-07-04 @ 14:44:16
lovisa

toppen bra!

2012-07-04 @ 22:17:04
isabelle

jätte bra! :)♥

2012-07-05 @ 12:13:42
Melissa

Superbra!! Läängtar till nästa kapitel!! :D<3

2012-07-05 @ 18:42:53
Anna

Du är nu länkad på bloggen! :)xx

2012-07-07 @ 23:27:51
URL: http://morethanthis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

anotherworldfanfic.blogg.se

En fanfic/Novell om One Direction!

RSS 2.0